Monoflam čípky

Monoflam patří mezi nesteroidní antirevmatika, analgetika, antiflogistika, tzn. látka tlumí bolest, projevy zánětu a horečku. Čípek se aplikuje do konečníku a tím je dosaženo nejvyšších hladin léčivé látky v plazmě po 30 minutách. Nezávisle na funkci jater a ledvin je doba, za kterou tělo vyloučí polovinu užité dávky v přípravku přibližně 2 hodiny. Monoflam je určen k léčbě akutních i chronických kloubních zánětů, k léčbě znehybňujícího zánětu – Bechtěrevovy choroby, k léčbě bolesti zad jako je ischias, ústřel či bolest v oblasti krční páteře. Dále se užívá k léčbě revmatismu měkkých tkání, k léčbě bolestí po úrazech a operacích, při bolestivé menstruaci, gynekologických zánětech, při zánětech v oblasti dutiny ústní a ORL.(lék na předpis)

16.01.2016

Ve dnech 10.-12. 2015 proběhlo v Orlandu na Floridě celosvětové sympozium zabývající se moderními trendy v operacích endoprotéz kolenních, kyčelních a ramenních kloubů. Tohoto sympozia se zúčastnil i garant těchto webových stránek doc. MUDr. Jaroslav Pilný, Ph.D., který měl možnost sledovat vystoupení předních světových odborníků věnujících se problematice náhrad kloubů. Setkání bylo velice podnětné a jeho závěry bude moci realizovat na svém pracovišti.

24.12.2014

Vážení návštěvníci webových stránek ortopedie-traumatologie.cz,
Vzhledem k mému odchodu do Nemocnice Nové Město na Moravě se mění i způsob objednávání k operacím a ambulantnímu vyšetřením.
Pacienti, které jsem již vyšetřil a určil typ operace, se mohou objednávat na mailové adrese pilny@ortopedie-traumatologie.cz, kde jim navrhnu termín operace a pošlu informace k přijetí.
Pacienti, kteří nebyli ještě vyšetření, se mohou objednávat do ambulance na telefonním čísle 566683203, kde jim sestra určí termín vyšetření.

S přáním všeho dobrého v novém roce