nesteroidní antirevmatika

Veral gel

Veral gel zmírňuje zánět a působí proti bolesti. Používá se k léčbě zánětlivých a degenerativních onemocnění kloubů, při zánětech šlach, k poúrazové léčbě pohybového aparátu. Nesmí se dostat do otevřených ran.(lék bez předpisu)

Doglit tablety

Dolgit je nesteroidní protizánětlivý a protirevmatický přípravek. Obsahuje léčivou látku ibuprofen, která působí protizánětlivě, tlumí bolest a snižuje zvýšenou teplotu. Lék tlumí působky podílející se na rozvoji zánětu. Dolgit se užívá k léčení akutních i chronických zánětlivých bolestivých stavů pohybového ústrojí a u různých projevů mimokloubního revmatismu. Používá se také k tlumení bolesti při poúrazových a pooperačních stavech, při bolestech hlavy či zubů, při bolestivé menstruaci.(lék na předpis)

Voltaren tablety, gel, hřejivá náplast

Voltaren gel a náplast se používá k léčbě zánětlivých a degenerativních onemocnění kloubů, při zánětech šlach, k poúrazové léčbě pohybového aparátu. Tablety jsou určeny především k léčbě akutní bolesti zad, kloubů, hlavy, zubů a při bolestivé menstruaci.(lék bez předpisu)

Dolgit krém a gel

Tento Dolgit je určen k léčbě pohybového ústrojí, hlavně bolestivých a zánětlivých stavů. Může se jednat o záněty akutní i chronické. Dolgit krém i gel se využívají především u revmatických onemocnění páteře, kloubů, nebo u povrchového zánětu žil. Tento přípravek je také možné použít u poranění pohybového ústrojí při sportu nebo při nehodách (vykloubení, pohmoždění, podvrtnutí atd.) Dolgit krém a gel se také doporučuje používat u zánětu šlach, kloubních pouzder, bolestivých svalů nebo při artróze. Nesmí být použit na otevřené rány nebo porušenou kůži.(lék bez předpisu)

Dona (prášek k přípravě roztoku)

Dona je lék určený dlouhodobě působící u osteoartrózy (degenerativní změny kloubu), zejména enartrózy (degenerativního onemocnění kolenního kloubu). Léčivá látka tohoto léku je běžně přítomná v lidském organismu, kde je využívaná při tvorbě proteoglykanů – látek obsahujících bílkovinný nosič v kloubní chrupavce a kyselina hyaluronové obsažené v kloubním mazu. Tento proces bývá u degenerativních a zánětlivých onemocnění, při poruše funkce kloubu – jako následek poškození kloubní chrupavky, narušen.

Enaros

Enaros je léčivý přípravek s protizánětlivým účinkem působící proti bolesti a snižující teplotu. Užívá se k dlouhodobé léčbě a úlevě při revmatoidní artritidě a ankylozující spondylitidě (zánětlivé revmatické onemocnění), nebo ke krátkodobé léčbě vzplanutí osteoartrózy (degenerativní onemocnění kloubů).(lék na předpis)

Ketonal

Ketonal se používá při krátkodobé léčbě poúrazových stavů, jako jsou zhmožděniny, vymknutí apod. Po doporučení lékařem je také možné ho použít k léčbě revmatických onemocnění.(Ketonal krém s 5% účinné látky – volně prodejný, Ketonal čípky, tablety, injekční roztok – na předpis)

Modafen tablety

Modafen je lék složený ze dvou účinných látek, ibuprofenu a pseudoefedrinu. Ibuprofen působí proti bolestem, tedy jako analgetikum a protizánětlivě, jak antiflogistikum, snižuje horečku – antipyretikum. Druhá léčivá látka snižuje otok sliznice horních cest dýchacích (dekongescens). Modafen se užívá při nachlazení, bolestech v krku, při rýmě. Potlačuje chřipkové stavy – bolesti hlavy, kloubů, akutní zánět nosohltanu, zánět Eustachovy trubice (pocit zalehlého ucha).(lék na předpis)

Monoflam čípky

Monoflam patří mezi nesteroidní antirevmatika, analgetika, antiflogistika, tzn. látka tlumí bolest, projevy zánětu a horečku. Čípek se aplikuje do konečníku a tím je dosaženo nejvyšších hladin léčivé látky v plazmě po 30 minutách. Nezávisle na funkci jater a ledvin je doba, za kterou tělo vyloučí polovinu užité dávky v přípravku přibližně 2 hodiny. Monoflam je určen k léčbě akutních i chronických kloubních zánětů, k léčbě znehybňujícího zánětu – Bechtěrevovy choroby, k léčbě bolesti zad jako je ischias, ústřel či bolest v oblasti krční páteře.

Mydocalm tablety

Mydoclam se užívá při různých neurologických poruchách, které vyvolávají zvýšené napětí až křečovité ztuhnutí kosterního svalstva.(lék na předpis)