nesteroidní antirevmatika

Apo-Allopurinol tablety

Tento lék obsahuje léčivou látku alopurinol, která snižuje rychlost jistých chemických reakcí v těle. Snižuje koncentraci kyseliny močové v krvi a v moči a tím usnadňuje vyplavení solí kyseliny močové z tkání. Lék se užívá k léčbě dny.(lék na předpis)

Recoxa tablety

Recoxa obsahuje léčivou látku meloxikam, který tiší bolest a potlačuje zánět. Lék je určen ke krátkodobé léčbě příznaků spojených s bolestivým vzplanutím osteoartrózy a dlouhodobé léčbě příznaků některých zánětlivých revmatických onemocnění (revmatoidní artritidy a ankylozující spondylitidy).(lék na předpis)

Artrodar tablety

Tento lék obsahuje léčivou látku diacerein. Je určen k dlouhodobé léčbě degenerativních kloubních onemocnění dospělých pacientů. Látka diacerein tlumí tvorbu a aktivitu protizánětlivých interlekuinů, které jsou významné v odbourávání chrupavky při osteoartróze. Atrodar má analgetické a protizánětlivé účinky, snižuje bolest a zlepšuje funkci kloubu postiženého osteoartrózou. Jeho léčebné účinky nastupují po 2 – 4 týdnech léčby, výraznější jsou po 4- 6 týdnech, po ukončení léčby účinky přetrvávají ještě 2 měsíce.(lék na předpis)

Sirdalud tablety

Léčivá látka obsažená v léku Sirdalud je centrálně působící relaxans (lék k uvolnění kosterního svalstva), které účinkuje především na míšní úrovni a snižuje nepřiměřené svalové napětí (tonus). Sirdalud se užívá k léčbě bolestivých (mimovolních) svalových stahů (křečí), při onemocnění páteře, např. bolesti v kříži, ztuhnutí šíje. Používá se také v pooperační léčbě, např. při výhřezu meziobratlové ploténky nebo při artróze kyčle. Sirdalud se dále používá k léčbě zvýšeného svalového napětí, které je vyvolané neurologickými poruchami, např.

Celebrex tablety

Přípravek Celebrex mírní bolest a záněty způsobené osteatrózou, revmatoidní artritidou nebo ankylozující spondylititidou. Patří do skupiny léků zvaných prostaglandiny, z nichž některé způsobují bolest a záněty a jiné pomáhají chránit žaludeční sliznici. Přípravek Velebrex snižuje množství těch prostaglandinů v těle, které způsobují bolest a záněty, ale snižuje hladinu ochranných prostagladinů v žaludku.(lék na předpis)

Surgam tablety

Surgam působí protizánětlivě, protirevmaticky a proti bolesti. Účinná látka kyselina thiaprofenová zabraňuje tvorbě tkáňových působků, tzv. prostaglandinů, které jsou zodpovědné za vznik bolesti a zánětu a uvolňují se v místě poškození tkáně. Surgam se používá k léčbě akutních a chronických revmatických onemocnění pohybového ústrojí.(lék na předpis)

Diclofenac

Diclofenac AL má protizánětlivé a protibolestivé účinky. Z kategorie léků Diclofenac je jediným volně prodejným lékem. Užívá se při akutních i chronických zánětech pohybového ústrojí (záněty kloubů, revmatické onemocnění páteře, bolestivé otoky po úrazech).(lék na předpis)

Uno tablety s řízeným uvolňováním

Léčivou látko tohoto léku je diklofenak, který tlumí projevy zánětu, jako jsou bolest, otok a snižuje horečku. Uno se používá k léčbě chronických zánětů kloubů, zejména revmatoidní artritidy (chronické zánětlivé onemocnění, které vede k poškození kloubních chrupavek a pojivové tkáně v důsledku toho dochází k deformaci kloubu.(lék na předpis)

Doglit tablety

Dolgit je nesteroidní protizánětlivý a protirevmatický přípravek. Obsahuje léčivou látku ibuprofen, která působí protizánětlivě, tlumí bolest a snižuje zvýšenou teplotu. Lék tlumí působky podílející se na rozvoji zánětu. Dolgit se užívá k léčení akutních i chronických zánětlivých bolestivých stavů pohybového ústrojí a u různých projevů mimokloubního revmatismu. Používá se také k tlumení bolesti při poúrazových a pooperačních stavech, při bolestech hlavy či zubů, při bolestivé menstruaci.(lék na předpis)

Veral gel

Veral gel zmírňuje zánět a působí proti bolesti. Používá se k léčbě zánětlivých a degenerativních onemocnění kloubů, při zánětech šlach, k poúrazové léčbě pohybového aparátu. Nesmí se dostat do otevřených ran.(lék bez předpisu)

16.01.2016

Ve dnech 10.-12. 2015 proběhlo v Orlandu na Floridě celosvětové sympozium zabývající se moderními trendy v operacích endoprotéz kolenních, kyčelních a ramenních kloubů. Tohoto sympozia se zúčastnil i garant těchto webových stránek doc. MUDr. Jaroslav Pilný, Ph.D., který měl možnost sledovat vystoupení předních světových odborníků věnujících se problematice náhrad kloubů. Setkání bylo velice podnětné a jeho závěry bude moci realizovat na svém pracovišti.

24.12.2014

Vážení návštěvníci webových stránek ortopedie-traumatologie.cz,
Vzhledem k mému odchodu do Nemocnice Nové Město na Moravě se mění i způsob objednávání k operacím a ambulantnímu vyšetřením.
Pacienti, které jsem již vyšetřil a určil typ operace, se mohou objednávat na mailové adrese pilny@ortopedie-traumatologie.cz, kde jim navrhnu termín operace a pošlu informace k přijetí.
Pacienti, kteří nebyli ještě vyšetření, se mohou objednávat do ambulance na telefonním čísle 566683203, kde jim sestra určí termín vyšetření.

S přáním všeho dobrého v novém roce